Sommer 2026

Denne sæson skal nydes fuldt ud.. Hundene og jeg kører land og rige tyndt i autocamperen. Det er max hygge. Har du lyst, kan du følge med på INSTAGRAM eller FACEBOOK….
Udstillinger bliver der nok ikke i år, Milan har jo vundet det meste, han er jo bare 3 år, så det er sikkert godt med en pause og Mille (Harriet) skal lige vokse til 🙂
Hvalpe planlægges først til november/december…. Vi ses derude

Post navigation