Denne sæson skal nydes fuldt ud.. Hundene og jeg kører land og rige tyndt i autocamperen. Det er max hygge. Har du lyst, kan du følge med på INSTAGRAM eller FACEBOOK….Udstillinger bliver der nok ikke i år, Milan har jo vundet det meste, han er jo bare 3 år, så det er sikkert godt med en pause og Mille (Harriet)… Read more →